remse46 bende geçen hafta aşılama oldum ilk gün hafif kanama oldu dediğiniz gibi pembe renk az az gün içinde oldu sonra geçti. Doktorum uyarmıştı korkma hafif bugün olabilir işlemden dolayı demişti. Takip edin eğer yoğunlaşır ve devam ederse doktorunuzla iletişime geçin