NEHIR15555 Kızlar kasık ağrılarım vardı hep azdı baya ama bu gün artdı baya doktora gittim normal dedi herşey bebekde iyi dinlen dedi de aranızda böyle olan var mı?
Myworlddd NEHIR15555 benim de aynı rahim büyüyo dedi normal dedi doktorum yinede bol bol dinlenin sizde 🥹
firsttimemother Bana da 12. Haftaya kadar belirtilerde artış normal dedi doktor. Bize iyi hissettirmese de bebeğin geliştiğine işaretmiş.