momysss bence doktora gitmeden 2 günde bir beta vermen en iyisi en sağlıklı o şekilde anlaşılır. ben reglim gecikince 300küsürle falan farkettim sonra doktora gittim keseyi göremedi 1 aylıktan fazla olması gerekiyordu beta takibi başladı betam cok az yükseliyodu iniyodu falan derken en son tüpte döllendiği anlaşıldı