Merhaba ben 1 aydır ovülasyon testi yapıyorum her gün nerdeyse hepsi de çift koyu çizgi çıkıyordu kafama çok takıldı gebelik olabileceğini okudum internette yine de değildir heralde dedim adetime 3 gün kala yine yaptım yine çift çizgi. 2 gün kala ise yani bugün sabah ilk idrarımla erken gebelik testi yaptım. 10 dakika içinde birşey göremeyince çöpe attım yarım saat bir saat sonra merak edip tekrar baktığımda silik çizgi gördüm? Daha önceki testlerime de bi kaç saat sonra bakardım ve böyle birşey görmemiştim hiç sizce olabilir mi? Açık sarı renkte kremsi akıntım var bide garip bi şekilde bu da hiç olmamıştı. bu gebelik testim
 bunlar da dün yaptığın ovülasyonlar