1903kartalice 31.haftadayim bebegim 42 cm mis Ben alacağım tulumları atletleri yenidoğan mi alayım 3 aylik bedenini mi alayim
Miniboy 1903kartalice yeni doğan 1 ay kullanılıyormuş.0-3 ay da ilk doğduğunda büyük geliyor😀 2-3 yeni doğan gerisi 0-3 ve 1-3 almak mantıklı. Bn o şekilde aldım.
ynzl 1903kartalice bütçe çok kısıtlıysa 0-3 veya 3 ay alıp başta büyük giydirebilirsiniz ama az da olsa giyiyorlar yenidoğanları. Kimisi 15 gün kimisi 1 aya kadar giyiyor