Merhaba güzel anneler 🌸 size birşey soracağım. 26 haftalık gebeyim ve suyumun fazla olduğunu söyledi doktor. Gebelik şekeri var evet diyet yapıyorum ama bu suyu azaltmam için ne yapmam gerekiyor. Bir bilginiz var mı? Başına böyle birşey gelen var mı sizler neler yaptınız