Mor-kelebek açtırmak zor bir işlem değil ama tüplerde hasar oluyor canım, açtırınca dış gebelik yaşama ihtimali çok çok yüksek tüpün o doğal yapısı bozuluyor çünkü, benim bi tanıdığım 4. Sezeryanında bağlatmıştı ama 5. Ye hamile kaldı o da var, eğer ki rabbim bir çocuk daha vericekse her türlü veriyor 😅