Ipek321 merhaba bende 27+3 teyim sol kasıkta dayanılmaz ağrım olduğu için gittim bugün doktoruma baya topallıyordum, servikal uzunluğum 40 mm di 35 mm e düşmüş bir hafta evden çıkma hareketleri en aza indir dedi , progestan başladık , korkutmak için yazmıyorum ama başlığı sonradan okuyan olur vs mutlaka doktora gidin , ben baktığımda hep normal yazanlar olmuştu bebiş büyüdüğü için 🙏🏻 aksatmamak gerek 🙏🏻 inşallah yarın güzel haberler alırsınız bugün bol bol dinlenin stres yapayın bol boll su için 🌸 inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucaklarız