prenseslerblogg Kızlarrre nasıl gidiyor bakalım bebişleri hissetmeye başladınız mı 🥹 ya benimde 16 olucak yarın ama çok derinler de bi kıpırtılar var sadece çok hissedemedim ikinci gebeliğim birde sizde durumlar nasıl 🫠🫠
babygirl02 prenseslerblogg 16+3 haftalıgız hareketlerini fazla hissedemiyorum bian once hissetmek istiyorum 😊
Hande123- prenseslerblogg ben de tam 13 haftalığım,ikinci gebeliğim,ilk gebeliğimde 19. Haftada hissetmiştim heralde bunda yine 18-19a kadar hissetmem diye düşünüyorum.Hiç his olmadığı için sanki hamile değilmişim gibi hala farkında değilim hamileliğimin😀
mryyym ikincianneolmayolundaa evet fetal DNA ile öğrenmiştik ama sonra ki gittiğimiz doktorlarda bildi kız ❤️
mryyym ikincianneolmayolundaa evet fetal DNA ile öğrenmiştik ama sonra ki gittiğimiz doktorlarda bildi kız ❤️
prenseslerblogg Hande123- of evet ilk başlarda bende öyleydim ama sonra akışına bırakınca daha iyi yoksa çok heyecanlanıyoruz 🥹🤣
Ftmnr10 Bizde bu gün tam 17+0 olduk ama böyle hafif kıpırtılar var gibi ama net hissetmedim çok merak ediyorum hareketlerini heyecanla bekliyorum 💕❤️
Asyarslan60 Ftmnr10 yaa bizde bu gün 17+0 sanki bende böyle baloncuk gibi hareketler hissediyorum çok derinden ama bilemiyorum🤣