esraa65 Haftadayım dün sabah Tetanoz ve boğmaca aşısı oldum akşam kol ağrım ve eklem ağrılarım başladı gece ağrıdan hiç uyumadım sabah acile gittim serum verdi gece yeterince parol almıştım çok fazla ilaç kullanmak istemiyorum ağrılarım hala geçmedi ne yapabilirim hala çekilecek gibi değil🥹
Guzelanne56 esraa65 hayatımda yaşadığım en ağrı durumdu hatta postum vardı hamileyken ölüyordum resmen doğuracam sandım
Salihanurrr esraa65 bendede yan etki kusma ve ishal yaptı birkaç gün mahvoldum. Doktorum yan etki yapabilir dedi
Esra995 esraa65 bende 7 gün sürdü ağrısi 28. Haftada yapılan 3 dozluk karma aşı 🥺iki gündür iyiyim çok şükür
dedimolabilirrr esraa65 konudan bağımsız ama neden 21. Haftada oldunuz bana doktorum 28de yapılmasının uygun olduğunu söylemişti bende daha 3 haftam var yaptırmadım bekliyorum😏
esraa65 dedimolabilirrr doktor bu hafta yaptır diyince yaptırdım 1 ay sonra bi sonraki dozum yapılacak sizinki de iki doz mu
esraa65 Cerentoprak bazı yerlerde üç doz bazı yerlerde iki doz bazısında tek doz yapıyorlar benim olduğum iki dozluk olan aşı ama yine de sorun isterseniz