Leylak34 herhalde hamileliğin başındasın bitanem. Ben 25 haftalık hamileyim. İlk 20 hafta kilo kaybı yaşadım hiçbir şey yiyemedim, yediğimi de kustum vs. Böyle olunca bebek vitaminsiz kalmış. Haftası 1 hafta geriye düşüp kilosu da yine gerideydi. Çok şükür zorla da olsa yedim içtim haftayı kiloyu yakaladık. Biliyorum canın su bile içmek istemiyor ama bebeğin için zorla kendini 🥲🥲