ecemk94 benim doktorum çağdaş Özdemir serklaj da yaptırdım teşhisimi hemen de koydu çok donanımlı tecrübeli bi doktor o yüzden bırakamıyorum :) hastane hizmet olarak ben beğenmedim pahalı hayat hastanesine göre falan ama karşılığı yok en basiti bi kan almaya şeker için 900 tl verdim her aldırmam da aynı kişi damar patlattı mahvoldum ve ankette dile getirdiğim halde dönüş olmadı , serklaj oldum 40 bin verdim 2 kişilik odada beni yatırdılar durumun hassastı mahremiyet açısından da evet o gün günü birlik yattık iki hasta da ama ikimizde kadın hastalıklarından ameliyat olduk sonuç da o kadar para verdim bir dikiş için hizmet 0 , bilemiyorum ameliyata giderken diğer ziyaretçiler sizi koridorda görüyor çok saçma mahremiyet var sonuçta bu tarz ama ebeleri falan çok iyiymiş daha tanışmadım