nilsumm gizemkzlkya Canım ben tam bilmiyorum daha doğrusu anlamıyorum ama kıza çok benzettim %80 kız diyorum🩷
ppmerlina gizemkzlkya tabikide 8 haftalıkken organ vs gözükmediği için sadece kese üstünden yorum yapabiliriz ve engin bilgilerime dayanarak kese şekline göre erkek gibi düşünüyorum. Ama bir erkek evladın varmış gönlümden kız geçer. İnşallah eli ayağı aklı yerinde sağlıklı bir kızçen olur 🥰
gizemkzlkya nilsumm yaaaa gerçekten mi 🥰🥰 4 yaşında bir oğlum var bu 2. Hamileliğim eli ayağı düzgün olsun sağlıklı olsun ama Allah biliyor ya benimde gönlümün bir köşesinden kız geçiyor 🥹💓
gizemkzlkya ppmerlina amin inşallah canım 🙏🏻 önemli olan tabi sağlıklı olması cinsiyetin bir önemi yok ama insan gerçekten merak ediyor 🥰