Kızlar aslımda doktorumu seviyorum hamilelikten önce folik asiti 3 aydır içiyordum hamileliğin öğrendim kese vs için ilk doktor randevumda kese ve bebek göründü 3 gün sonra kalp atışı için gel biraz daha büyüsün dedi ben sordum tahlil felan dedim yaptırmıştım bakacakmısınız e nabızdan açtım baktı daha vitamin vermicem zaten erken dedi folik asite devam ediyim mi dedim et dedi ee tekrar idrar veya başka kan tahlili istemedi normal mi kafam karıştı 🤔sanki ben mi doktoru yönlendiriyorum ilk gebeliğim olacak tecrübesizim buradaki anlatılanlara göre öğreniyorum