Mor-kelebek Visneli1so-s güzel canım bence 🌸 bu sene herkes ne kadar zorlanıyor isim koymakta ya benimde nasipse ikinci kızım olacak🌸 yarın 30. Haftalık olacak anca isim buldum oda artık hastane seti yaptırdm isimli ki değiştirmeyiyim diye
anneci-23 bence çok naif bir isim mihri de yakın o isme benim favori ismin inci bir gün nasip olursa kızım olursa koyarım inşallah :)