SuEr_Tu1512 mutikoc Tam 30 haftalık olduukkk🥹 Zaman geçmiyor diyordum ama yanılmışım. Daha dün gibi hamileliğimi öğrendiğim ve şuan doğum için gün sayıyorum 🥺
yarensl mutikoc 17 haftalık olduk 🍅 sırt üstü yatınca bel ağrım ve sol bacağımın iç tarafında ağrı var onun dışında herşey mükemmel çok şükür
mrym32 16+4 haftalık dün görüş gunumuzdu cinsiyetimizi öğrendik ikinci kez oğlum oluyo biraz bel ağrım falan oluyor ilk hamileliğimde daha kötü geçiyor gibi
Elzem123 mutikoc 18+6 haftalık olduk şükürler olsun bu 3. gebelik bu aralar biraz göbek çevremde ağrı hissediyorum sanırım artık rahim göbeğe kadar büyüdü bazen kasılıyor ve şimdiden midem sanki yukarı sıkışıyor bulantı hissi oluyor.
mrym32 Elzem123 benimde ikinci gebeliğim bende bulantı oluyor ama karnım çıkmadı daha 16+5 haftalık neden bulanıyor anlamadım ilk gebeligimde böyle değildi
Elzem123 mrym32 benim karnım baya çıktı çok belli gebe olduğum nerdeyse 4-5 kilo arası aldım. Bulantı aslında 14 hafta sürdü geçti şimdi ara ara oluyor o da bence mide sıkışmaya başladığı için oluyor diye düşünüyorum.
momBg 140524ba canım reglden kaç gün önce kan verdin ve değerin kaç çıktı acaba?☺️birde lekelenme yaşadın mı?