Hilalsenoglu benim ilk gebeliğimde aşırı nefes darlığım vardı hatta doğuma kadar napıcam diye düşünüyordum ama doktorumada sordum o zaman vücudun şu an hamileliğe adapte aşamasında daha fazla kan üretimi var daha fazla oksijen lazım tarzı bi açıklama yapmıştı 4. Aydan sonra geçti çok şükür. Şimdi ikinci gebeliğim bundada çok fazla hareket halinde olursam yine nefes darlığı yaşıyorum ama geçecek biliyorum