Nesl
Belirtisiz bilmiyorum ama 39+0da akşamdan sancılarım başlamıştı içgüdüsel mi artık bilmiyorum yarın kesin doğurucam diye hissetmiştim. Takip ettim sancılarımı düzenli geliyordu. Suyum kanamam nişanım hiç bişeyim gelmemişti sancıdan anlamıştım doğuracağımı. Sancı nedir bilmiyodum tabi sadece gelen ağrıları takip ettim önce 20 dk bi sonra 15 dk bi sabah uyandığımda da 5 dk bi geliyordu 😊