[silindi] emzirme sütyeni al canım sonradan da lazım olacak zaten şuan kaç haftaliksin goguslerin küçüktür şimdi son aylarda sahada büyüyor ben 80 85 destekli kullaniyordum desteksiz sütyenler daha büyük oluyor 90 benden aldım düşün artık ona göre hesabını yap öyle al emzirme sütyeni çokta rahat oluyor ben şuan için yarım atlet kullanıyorum pentiden almıştım daha rahat oluyor 😚