Aynı kurumda çalıştığım bir hemşire arkadaşım İsa beyde sezeryan sonrası normal doğum yaptı. Doğumundan memnun kaldı. Yalnız İsa beyin ssvd fiyatı baya yüksekmiş öyle söylemişti. Belki sezeryan sonrası normal doğum çok riskli olduğu için yüksek fiyat istemişlerdir. Hiçbir doktor kabul onu ssvd için kabul etmemişti.