minikari Kızlar dün Tetanoz oldum ilk dozum ve kolum ağrıyor düne göre bugün daha da fazla ya napıcam bilmiyorum çözümü var mı
Dtfatma minikari ben de dün oldum 2-3 gün ağrı şişlik olabilir normal yapacağın birşey yok birkaç güne ağrı azalarak yok olacaktır
aysegulk07 minikari 2. Günü daha fazla ağrır o kolunuzun üstüne yatmayın dikkat edin birkaç gün içinde azalır zaten
DuruDefne_mommy minikari yapabileceğin çokta birsey yok canım sadece ağır işler yapma elini çok kullanacağın.Bir kaç güne geçiyor zaten
Ehjfjsjs minikari babannem aşı ağrı yaparsa tutar derdi :) bende de öyleydi canım yarına kalmas bişey bugün yorma kendini 2 gün ağrısı oluyor
DuruDefne_mommy minikari herkesi bilmiyorum ama beni baya zorlamıştı kolumun üzerine falan yatamamıştım
tu_na237 minikari normal korkma cnm ben ilk dozunu vurdurdugumda halsizlik mide bulantısı yapmıştı o gün kalkamamisdim korktum hastaneye gittim bebeğe birşey oldu sandım🥰ama ikincisi hiç agrimadi bile
tu_na237 minikari geçer o korkma rabbim hepimize hayırlısı ile bu yasadigimiz günlerin mükafatıni almayı nasip eylesin annelik çok kutsal🥰