Tugce1667 4 lü test yaptırdım trisomy 21 riski cutt off değeri altındadır yazıyor 1:710 değerin sonucu çıktı doktorum da 710 1 risk gelmiş dedi amniyosentez önerdi sizin başınıza böyle bi durum geldi mi ne yapmalıyım
Gmzegul Tugce1667 benim de 4lü taramam 760/1 geldi kendi doktorum sorun görmedi perinatoloji doktoru riskli grubundasın dedi 30 yaş için 940 falan normal sayılıyormuş ben 30 yaşındayım siz kaç yaşındasınız