Melek-akckaya21 39+4 haftalık gebeyim sabahtan beri vajinmada geçemeyen bı ağrı var normalde 35 haftalıktan beri olan bı ağrı ama sadce uzanırken dönerken oluyordu ama bu sefer baya bı yogun ağrı geçmiyor yarın kontrolum var acaba doğum belirtisimi
dmrelif Melek-akckaya21 sadece onunla doğum başlamaz bebek kanala inmiştir belki ama sancı ve kasılma gelip sıklaşma olmadan doğum başladı denmiyor