3boysmom senosss420_ reglim gecikti idrar testinde pozitifi gördüm beta verdim ertesi gün kanamam başladı betalarımda örnek vereyim 300-350-315-200 böyle inip cıktı düzensizdi yani sonra muayenelerle anlaşıldı
3boysmom llFatma amin canım hepimizin inşallah, tam hatırlamıyorum 340larda olabilir zaten o civarlardaydı hep ya azcık düştü ya azcık cıktı