Merhaba kızlar. Benim şu an sarkuterim var ve bagkurluyum ilk sene devlet ödüyor sigortamı. Her neyse şu an 37+3 günlük olduk. Çalışabilir raporu almıştım ve raporum dün bitti. Muhasebecim doktordan çalışamaz raporu alman lazım dedi. Doktorum da öyle bir şey yok ben çalışabilir versem bile bu saatten sonra çalışamazsin yasak kanunlarda dedi ve senin yapacağın bir şey yok bunun için dedi. Daha önce muhasebecimin kardeşi e devlette çalısamaz raporu icin 4b işgöremezlik raporu calismazlik beyan işlemleri diye bir yerden bahsetmişti. Aklıma gelince baktım ve orada bir rapor var ancak beyan ver kısmı da var. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bununla ilgili bir bilgisi olan bir arkadaş var mı acaba? Görseli de atacağım şimdi.
