[silindi] suyun gelmesiyle alakası var mi hiç bilmiyorum açıkçası. Doktorum çok iyi bir doktordu ama benim de aklıma geldi acaba suyu bahane mi ediyordu diye. Ama 36.haftada azalma var bol su iç demişti. 37.haftada iyi dedi, 38de de tamamen bitmis dedi. Ben son haftalar hiçbir sey yiyip icemedim, uyudum hep. Belki etkisi vardır bunun da