Hanımlar Merhaba Gebeliğimin 5.haftasındayım daha çok yeniyiz mercimeğimle Medicine hastanesine başlayacagız . Normalde Deniz Hnm. gidecekdik ama Deniz hanım devam etmiyor artık o hastaneye gidenler ve doktorundan memnun olanlar bilgilerini düşüncelerini yazabilirler mi acaba 🧐🧐🤰🏻🤰🏻😍🎀