Srp53 teşekkür ediyorum inşallah❤️ doktorum bana şöyle bir açıklama yaptı; biz daha önceden 6 ay beklemeyi uygun görüyorduk ancak artık bu önerimiz değişti, çünkü araştırmalar 1 regl gördükten sonra gebe kalanlarla 6 ay bekleyen insanların istatistiklerinin aynı olduğunu göstermiş. güven verdi bana bu açıklama.
bir de ekstra olarak zaten rahim toparlanmamışsa gebelik oluşmuyormuş biz istesekte.
valla bilemiyorum hayırlısı olsun, ben bi an önce kavusmak istiyorum mucizeme allahım nasip etsin sağlıklı bir şekilde