_miraa benm ilk doğumum suni sancı ile olmuştu bu kez kendi sancımla oldu ilk şabah 5 gibi başladı regl ağrısı gibi geçer sandım geçmedi sonra dk tutmaya başladım en son 6 dk da 1 geliyor du agrı hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam vardı 2 saat sonra da çok şükür bebeğimi kucagıma aldım🥰🥰