anneci-23 Arkadaşlar arkadaşımın sormak istediği soru aslında adetimin 4. günündeyim bitti ne zaman doğurganlık olur ilişki aralıkları nasıl olur diye sormak istiyor Zelis_ozdrgn lotusflowers
Ftmn123- anneci-23 Adetin bittimi? Benim bitti ama sancılanıyorum ve karnım hafiften ağrıyor ve belim ağrıyor neden acaba?
[silindi] Ftmn123- adetin gecikmesini beklemek daha iyi olur ama adetten 5 gün önceye kadar yapılıyo geneldw
Akseec Ftmn123- adetken gebelik olmaz canım adet bitince gün aşırı demişti doktor bana yani 1 gün arayla