Evrim-96 2 sene önce doğum yapmıştım sabah 6′da belime Ağrı girmeye başlamıştı doğum olacağını tahmin etmiştim çünkü 3 gün öncesinde nişan gelmişti ilk doğum olduğu için hemen hastaneye gittim 5 dakikada sancı gelip gidiyordu bir buçuk santim açılmam vardı ilk doğumun bu kadar uzun süreceğini bilseydim evde sancımı çeker giderdim hastanede 17 saat boyunca sancı çektim merdiven indim çıktım açılma olması için 17 saatin sonunda 6 santim açılma ile doğumhaneye aldılar beni tabii sancılar her dakika başı geliyodu 30 40 saniye sürüyodu 40 dakika içinde doğum gerçekleşti şu an ikinciye hamileyim 34+5′teyim Rabbim bizlere kolay doğum nasip etsin inşallah