Kelebekkk__ 3 cm açıklık var bebegin suyu azaldığı icin suni sanci verdiler ama sancilar cok az çıkıyor nstde son 3 saattir artti normal dogum olurmu sizce🥹😍
Fatma5806 Kelebekkk__ 5 gün önce doğurdum başta benimde azdı sadece suni sancıyla doğum başlatıldı bi anda suyum geldi ve 1 saat sürmeden doğum oldu sağlıkla gelsin bebiş bol bol squat yapın 🥰
Kelebekkk__ Fatma5806 sancıyı hissediyormuydunuz yada nstde cikiyormuydu hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah ❣️🎀