Kendi kendinize nazar etmeyin lütfen maşallah diyin ve kimseye söylemeyin 😀 benım bebiş erkek bende ne bulantı ne kusma ne tiksinme aşerme vs hiç birsey yaşamadım belirtim yok diye doktora gittiğim oldu bir kez tabi ki 7.ayıma geldim mide yanmamdan birsey yiyemez oldum bel ağrımdan duramaz oldum nefes almada zorluk çarpıntı hersey bir anda başladı diyorum nazar oldu 😂ınsallah bundan sonrası da rahat geçer otur şükret ilerisi zorlu bir yol