Kızlar ilk bebeğimde karım 30. Haftalarda sertleşiyor be kasılıyordu sancı çıkmıştı nst de bu gebeliğimde de 17. Haftadayım şuan ve aynı o zamanki belirtileri yaşıyorum korktum biraz sertleşme ve kasılma geldiği an kitlenip kalıyorum nedeni ne olabilir acaba doktoruma yazdım henüz görmedi 🥲