Kızlar 35+3 hamileyim 3 gündür aşırı bel ve kasık bölgemde ağrı var takipli olduğum polikinligin aciline gidiyorum 3 gündür sancim görüntüdeki gibi çıkıyor doktor umursamadan normal diyip gönderiyor fakat ben aşırı ağrı hissediyorum bebeğim de 3 gündür aşırı yavaş ve az hareket ediyor nst den anlayan varsa bakabilir mi ? Birde sizce farklı bi hastaneye de gidip görünmeli miyim korkuyorum haftam da küçük 

