Nurrrrtek Normal doğum yaptım ama hem iç hem dış dikişlerim var çok kaşınıyor bi ara duruyor tekrar kaşınıyor batma oluyor doktora gitsem mi ya enfeksiyon mu kaptı diye düşünüyorum batikonla sürekli de temizliyorum
3_bebelianne Nurrrrtek aaa iyileşiyor asla kaşıma bende 40gün evvel normal dogum yaptım kasıntı ettı sorun yok düzeldiğinin belirtisi koku kanama yoksa o bölgede sorun yok batmayı bilemedim ama
Nurrrrtek 3_bebelianne koku kanama yok çok kaşınıyor kaşımıyorum da mahvetti ya bitsede kurtulsam diye dua ediyorum artık