Mrvklnc Kızlar 33 haftalığım. Bugün ilk kez nstye girdim sancı çıktı doktor yatış verdi. Erken doğarsa bebeği hazırlamamız lazım gerek olursa ciğer geliştirici iğne yapıcaz dedi. Bu iğne nasıl nereden yapılıyor. Korkuyorum. Stresten tükendim.
Pemberuya Mrvklnc cnm bebek erken doğarsa ciğerleri gelişmediği için küvezde hava falan veriyorlar sanırım 34. Haftada bana da yapmışlardı ama korkma ben doğum yapmadım 3 hafta sonra falan yaptım
Minikeller38 Mrvklnc benimde 27 haftada sancım çıkmıştı 4 doz ciger geliştirici vuruldu seron hap filan sancımı durdurdular şuan 34 oldum hep yatıştayım kalkmıyorum.
Meryemdd Mrvklnc canım korkma hiç 3gün önce bende oldum. Hemde sancım vs giç bişey olmamasına rağmen. Doktor ikiz gebeyim diye tedbir amaçla 31+3ken iğneyi yaptırdı. Kalçadan vurunuyorsun. Stres yapma hiç. Herşey bebişler ıçin sağlıkla gelsinler🥰
aslhnkrts9 Mrvklnc 33. Haftamın sonunda bende erken doğum riskiyle açılmam olduğu için yatış almıştım direk ciğer geliştirici yaptılar iki doz . Ben 4 gün sonra doğum yaptım bebeğim küveze girmedi doktor aynısını bana da demişti insan korkuyo haliyle ama faydası çok büyük . Stres yapma biraz rahat ol bebekte rahatlasın . Zaten sancın serumla ilaçla geriler açıklık yoksa 1 gün sonra taburcu derler
Aleynaa8 Bu iğneyi size yapıyorlar, kalçadan yapacaklar endişe edeceğiniz bir şey değil ❤️❤️ bebeğinizin sağlığı için korkmayın umarım sağlıkla gelir
Mrvklnc Aleynaa8 ay çok teşekkür ederim içimi korku kapladı doktor öyle deyince duydum ama hiç bilgim yoktu çok teşekkür ederim🩷
Mrvklnc Minikeller38 ben de hiç oturmazdım şimdi yatınca hayırlısıyla bi çıkayım bi daha kalkmicam dedim 🫣 kaç günde çıktınız hastaneden acaba
Minikeller38 Mrvklnc 1 gün kaldım canım saatte bir nst giriyordum sancılar düşünce tamamen çıkış verdi doktor .
Mrvklnc aslhnkrts9 bu akşam yaptılar o iğneyi yarın akşam diğer dozu olacakmışım önlem amaçlı dedi doktor. Çıkarsam ertesi güne artık
Mrvklnc Minikeller38 benim de çıkışım olursa yarından sonra artık akşam o iğnenin birini yaptılar diğeri 24saat sonraymış mecbur yarın akşam da buradayım
aslhnkrts9 Mrvklnc sakin ol ne kadar sakin olursan taburcu olmanda kolaylaşır seninle benzet süreçlerden geçtim panik ve stres çok yıpratıyor insanı moralini bozma keyfini çıkar. Her türkü zaten o iğne fayda ediyo bebişinle konuş rahatla 🌸
Mrvklnc aslhnkrts9 bilmediğim bi şey olduğundan çok korkmuştum ama korkulacak kadar değilmiş çok şükür 🥰