Kızlar normalde regl bikaç gün önceden oluyorum ama bu ay hiç belirti yok sadece aşırı gaz durumu var 1 haftadır en son 30 temmuzda olmuştum. Acaba tekrar gebelik durumu olabilir mi bu tek başına belirti olabilir mi sizce şişkinlik var. Oğlumda 25 aylık Şuan nisandan beri korunmuyorduk