Melo2 En çok yüz üstü yatmayı ve koca bir barda kolanın yanında cipsi rahat rahat yemeyi özledim 🥹🥹🥹🥹🥹
ikinci-bahar25 Melo2 yüzüstü uyumayı bende özledim ama diğer şeyi yapıyorum🫣 çok sık değil ama canım isterse yiyorum içiyorumm
1kovakizi Ben de rahat rahat yatmayı,midye ve sushiyi özledim😂cips kolayı canım isteyince yapıyorum ben
Basakparlar Melo2 sezeryanın 20. Günü yüzüstü uyumaya başladım şükür en çok beklediğimdi darısı başınıza 😂
3_bebelianne Melo2 Bu günler hemen geçiyor kıymetini bilin derim ilk hafta yüzüstü yattım hemen cips kola ciğ köfte midye yedim kana kana😂😅
Mervveee46 Melo2 Vücudumu özgürce kullanmayı özledim resmen yerleri silmeyi foşur foşur deterjanlarla banyo yıkamayı tezgahın üzerine çıkıp mutfak dolabının üzerini silmeyi😢 en önemlisi kola sigara yada kahve sigara yapmayı çok özledim
prensesmoana Melo2 Yürümeyi, gezmeyi özledim. Riskli bir gebelik olduğu için çok gerekmedikçe dışarı çıkmıyorum çünkü 🥺
Bumah Melo2 özgür olmayı özledim eskiden vik vik gezerdim şimdi hiç halim yok bi havuz keyfim vardı onada gidemiyorum 😀😀
Deletedmom_7156 Melo2 yemek yemeği dışarı kızımla çıkıp kahve içmeyi özledim 🥲 bulantıdan hiç bişey yiyip içemiyorum
oxytocin Kokoreç, midye ve ciğer yemeyi😍 yüz üstü yatmayı, istediğim gibi eğilip kalkmayı, voleybol oynamayı🥲
020525 Melo2 dilediğim gibi yatmayı. Çiğ köfte yanında buz gibi ayran herşeyi rahat rahat yemeyi. İstediğimde atlayıp arabaya kafa nereye ben oraya demeyi.