Kızlar doktor kızamıkçık virüsünün çıktığını söyledi hemen enfeksiyona yönlendirdi aynı testi yapmışlar yine aynı sonuç doktor avidite çalışıcaz dedi ama bakmamışlar o teste. Anlayan aynısını yaşayan var mı yalancı pozitif de olabilir dedi doktor korkuyorum 4 ünde randevum var. Anti rubella lgG ve anti rubella lgM iki test de referans aralığının üzerinde pozitif