3boysmom Burcusut düşüklüğüyle alakası yok ki önemli olan düzenli artması hayırlı olsun💓 2 günde bir aynı yerde kan verip beta takibi yapın bence, bende 30la öğrendim ve cok yavaş artış gösteriyordu şimdi ikizlerimi bekliyorum 🥰
Mihrasina_ Burcusut düşük veya yüksek denmez hiç bir zaman 2. Kanda artış 2 katıysa her şey yolundadır
llFatma Burcusut her iki günde bir iki kat artarsa sıkıntı yok demektir iki güne bir kan vermen gerek kuzu
3boysmom Eysaneysan34 tam hatırlamıyorum ama 30ken 2gün sonra 55 falan cıkmıştı galiba yani 2 katı artışla ilerlememişti minimum %60 artış olması gerekiyormuş sağlıklı gebeliklerde, teşekkür ederim bu arada💓