ecemag Kızlar, çok fazla ishalim var, 7+3 gebeyim. Regenesis maxtan şüpheleniyorum. Aynı problemi yaşayan oldu mu?
Daisyy000 ecemag Regenesis max ilk gebelikte de hep kullandım, şimdi de kullanıyorum hiç ishal durumu yaşamadım