kızlar merhaba ayın 9unda detaylı ultrasona randevum var cok zor buldum o zaman 19 haftalık olmus oluyoruz. dün o hastaneye yolum düstü doktora sordum o da biz 21. haftadan sonra öneriyoruz ama görebildigimiz kadarına bakarız dedi. bu haftalarda detayli usg baktıran var mı? herkes gibi ben de riskli gebelik olmasından korkuyorum bebeğimde herhangi bir sorun varsa bu haftalarda ultrasonda görünür mü?