H-a-t-i-c-e 23+6 haftalık gebeyim bebek hareketlerini şu 2 gündür hissetmiyorum plasentam ön tarafa yapışmış bunun etkisi var mıdır bilemedim bu haftalarda bazı günler hissetmemek normal mi
Tazeanne2016 H-a-t-i-c-e benim de plasentam önde hareketleri az veya hafif hissetmemiz normalmiş, diğer hamilelere göre daha geç hissedeceksin demişti doktorum dediği gibi oldu
Tazeanne2016 H-a-t-i-c-e büyüdükçe güçlü hareketlerini hissetmeye başlayacaksın endişe etme , doktor kontrolleri bizim için daha değerli çünkü hareket takibini yapamıyoruz bizim 37 oldu çok şükür
gorkemakdmr 20+2 deyim sol tarafımda sürekli dönen birşey var genellikle ya yatacağım zmn yada uykudan uyandığım zmn