Annehayalim bizim hesap 17. Haftaya girdik. Burada 19 sanırım 😅. Kızım olacak inşallah. Bende ilk haftalarımda türkiyedeydim orada gittim ultrason resmini aldım bari hatıra burada saçma sapan bi tane tutuşturdular bebek yok 🤣fetal dna, kan idrar testlerimi yaptırdım yine orada geldim