Eliffilker Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamileyim ve insanlardan o kadar çok şey duyuyorum ki artık ne yapacağımı bilmiyorum bazı doktorlar şeker yüklemesini öneriyor bazıları önermiyor sizler ne yaptınız yaptırdınız mı yaptırmadınız mı sağlıklı mı 🥰
Asl91 Eliffilker canan karatay dışında tüm doktorlar öneriyor, düşük dozda şeker veriliyor zAten ben de haftaya yaptıracağım.
Karansalhareketlerbunlar Eliffilker ilk gebeliğimde yaptırdım ama bu gebeliğimde Dr. Gerek görmedi. Açıkçası ben de hep yapılması taraftarıyımdır. Bu hafta başka bir hastaneye gidicem. Eğer orası isterse yaptırırım..