34+5 ten beri baş geliş ve sancılarım 90 100 2 cm de açılmam var. 6 doz ciğer geliştirici oldum nidicard verdi doktorum da ama kullanmadım ben bebek gelişimini geriletiyormuş diye tamamen kendi tercihim. Neyse . Şuan 37+6 oldum. Evde dinlendim devamlı ve düzenli beslenmeye çalıştım. Perşembe günü kontrolüm var bakalım gelişimi gayet güzel bence kilosu çok iyi