Şubat ayında kürtaj oldum 6 haftalıkken kalbi durduğu için ilk gebelik olduğu için genetij yapılmadı
Şuan tekrardan 5+6 haftalık hamileyim
Bugün ilk kontrolüme aynı dr uma gittim
Önlem amaçlı sabah
oksapar iğne
Akşam coraspin hap
Ve progestan fitil başladı
Daha önce tecrübesi olan var mı başına gelen?