Kızlar size birşey soracağım ben . 39+5 haftalık hamileyim geceden beri nerdeyse kızım hiç hareket etmedi sabahta aynı şekilde olunca biraz endişelendim. Evet son günlerim artık normal olabilir ama bu kadar değildi. Bir sürü şey dedim tatlı tuzlu hareketlensin diye bir kaç saattir sadece toplanma oluyor karnımda . Ama canımı yakacak şekilde değil . Ve hareketleri çok çok az . Ne yapmam gerekiyor sizce bi danışmak istedim 🙏