nursimaax 27+3 odası gelecek inş 10 gün sonra henüz bebek arabasını almadık kıyafet işi tamam gibi bi tam takım hastane cıkısı bide kendime lohusa takımı almam lazm emzirme ile ilgili ürünler eksik deterjan şampuan vs eksik bez islak mendil aldık biberon emzik tamam ateş olcer burun için olan şeylerden vs almadık henüz banyo küveti vs halamız alcak inş beşiği annemler alcak oda henüz gelmedi aslında coğu şey var gibi ama ortalık karman corman 30 a kdar eksikleri bitirip yerleştirme işine başlamayı hedefliyorum inşAllah şimdiden hlsizlik basladı bebiş en son 25 haftada 900 gr di devlette boyu soledi belki ama duymadım yarn sağlık ocagı konntrolumu var 29 dada hastane kontrolümüz var inşAllah sağlıkla kavusalım bebişlerinize 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥹 dünden beri hareketi azaldı aizinki nasıl bi evhamlandım